Manuály pre cyklo predajne

Dobrý obchodník musí v prvom rade chcieť predávať, musí mať vnútornú motiváciu. Jednoducho ho predávanie musí baviť. Taký obchodník má radosť z toho, že tovar predal ale hlavne z toho, že zákazník odišiel spokojný. A niekedy aj bez tovaru, ale s pocitom, že si našiel priateľa. Taký zákazník sa rád vráti a niečo kúpi. Tieto vlastnosti obchodníka sa dajú naučiť len sčasti, niečo musí byť v človeku.

vystavny stojan rock machineAle aj keď obchodníka predávanie baví, musí o tovare, ktorý predáva, vedieť čo najviac – a to sa naučiť dá. Zákazník musí vidieť, že obchodník rozumie tomu čo predáva a vie mu poskytnúť práve tie informácie, ktoré potrebuje o produkte vedieť. Zákazník potrebuje vedieť, ako mu bude tovar, ktorý kupuje užitočný, prečo mu napr. prilba bude pohodlne sedieť na hlave, prečo ho rukavice nebudú ani po dlhej cyklotúre tlačiť, alebo ako a kedy treba pri jazde na bicykli do kopca radiť.

Preto sa každý dobrý obchodník snaží o tovare dozvedieť čo najviac. Na týchto stránkach pinášame informácie, o ktorých si myslíme, že sú pre zákazníka, ktorý kupuje bicykle a cyklodoplnky, dôležité.

display alpinaNájdete tu podklady pre cyklopredajne v PDF formáte, ktoré si môžete stiahnuť a použiť pri školení, či samoštúdiu predavačov.  Takisto tu nájdete odkazy na iné webstránky s informáciami, ktoré by mohli byť pre vás dôležité.

Veríme, že takto pomôžeme obchodom dosiahnuť lepšie predaje a zákazníkom takto spoločne poskytneme informácie, ktoré ich zaujímajú.

Stiahnite si materiály v PDF formáte:

Zaujímavé odkazy :